Markus The Simmer

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Andra familjen klar!

Av Markus - 23 mars 2013 18:04

Hej, hehe nu har jag gjort klart andra familjen.

Det blev häxor, onda häxor. Här är en massa bilder.

  

 
 
SimsMixy

SimsMixy

23 mars 2013 20:39

Tycker du inte att du härmar Fanta lite mycket i din presentation?

http://simsmixy.bloggplatsen.se

Markus

27 mars 2013 20:34

Jag vet inte owo jag e inte inne på hennes blogg så mke

 
Ingen bild

Sussi

24 mars 2013 23:13

Markus, gilla bilden på oss när vi var små på min instagram :D <3 älskar dig bubben!! Saknar dig!! Gillar din blogg!!<3

 
Emelie

Emelie

25 mars 2013 21:06

Cool blogg! Ha en bra kväll!

http://www.nattstad.se/mlyyy

Markus

27 mars 2013 20:34

Tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 4 maj 2013 11:10


Det här är ett inlägg till er alla som fortfarande brukar vara inne och titta på min blogg, jag har en ny, på blogg.se :3 Jag tycker att det är finare där hähä så.. ni får gärna börja kolla in den c8 www.simsmarkus.blogg.se   ...

Av Markus - 27 mars 2013 20:32


Hej. jag tänkte ta en liten bloggpaus här men jag kommer kanske vara lite mer uppdaterad på min andra blogg på blogg.se =) www.markusthesimmer.blogg.se   ...

Av Markus - 23 mars 2013 16:00


Japp, nu har jag gjort klart 1 familj. En älvfamilj blev det.   Haha, vilken fräck bakgrund. Här är några bilder jag tog med dom.   ...

Av Markus - 23 mars 2013 11:00


Hej, jag ska påbörja ett litet projekt som kommer läggas upp här på bloggen, så här kommer det gå till: Jag kommer fylla ett helt kvarter på Sims 2 med älvor, häxor, sjöjungfrur, vampyrer och flera andra övernaturliga väsen. Men nu ska jag bö...

Av Markus - 21 mars 2013 20:47


Hej, nu (som ni ser) har jag en ny header och det är jag väldigt glad över. Jag hoppas att ingen av er ogillar den för det vore ju tråkigt.. men så här ser den ut. Hahah, jag kommer alltid med så konstiga grejer, (så här ser den ut) ni vet ju redan h...

Presentation

 

Hej och välkommen till min blogg

Jag som driver den här bloggen heter Markus och jag är 10 år gammal. I den här bloggen kommer jag kort sagt uppdatera bloggen minst 5 gånger i veckan. Jag kommer också göra guider, ge er tips, nedladdningstips, ha veckans nedladdning och möjligtvis veckans blogg. Om du har någon fråga angående bloggen eller The Sims 3 så får du gärna fråga den.

 

Var den här lilla texten inte nog om mig? Klicka HÄR då!  

Kontakt

Det är väldigt lätt att få tag på mig men det lättaste att få tag på mig är genom fråga eller kommentar eller min mejl som står här ovanför.

 

Ni kan även bli vän med mig på TheSims3.Com där heter jag Nightcoresims.

Fråga mig

6 besvarade frågor

BlogLovin

Regler

Det här är bloggens regler och dom gäller alla!

 

Regel 1: Var alltid snäll i kommentarerna och frågorna.

 

Regel 2: Fråga bara en sak en gång men om det har gått typ 5 dagar så kan du fråga den igen.

 

Regel 3: Om du inte gillar det jag gör så kan du dra.

 

Regel 4: Kritisera inget.

 

Regel 5: Följ alla dom här reglerna noggrant!

 

Om du inte följer dom här reglerna så kan jag IP-blockera dig från att kommentera eller fråga saker.

Mina Sims

 

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards